poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Zadania na wtorek 7 kwietnia 2020 r.

Witam Cię mój Uczniu i Uczennico 😊
Oglądałam zdjęcia, które mi przysłaliście i jestem pod wrażeniem tego, jak pięknie się uczycie!
Jestem z Was na prawdę dumna😘 Pracujcie dalej, a kiedy już się nareszcie spotkamy pochwalicie się Waszymi umiejętnościami.




1. Dzisiaj ważna sprawa - poznajemy ż i rz. Brzmią tak samo ale piszemy je inaczej. A na dodatek rz to dwuznak.


2. Teraz, gdy już wiesz jak się pisze te litery. 
Wykonaj zadania w zeszycie.




2. A teraz uwaga! Wyjmij niebieskie ćwiczenia. Zadaję Ci aż 4 strony ale nie musisz zrobić wszystkiego dzisiaj. Jeśli nie zdążysz możesz dokończyć już po świętach. 

Strony: 70 i 71, 74 i 75.


Dla chętnych zasady pisowni ż i rz



To już wszystko co dla Ciebie przygotowałam!
Pozdrawiam i ściskam mocno😘
Pani Irena
źródło:
youtube.com - Europejski Instytut Szkoleniowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj kiedy masz ochotę coś powiedzieć;)